Sorea ja ha rectificat la gran majoria de les més de 230 queixes rebudes per les estimacions de consum d’aigua a Torredembarra

REDACCIÓ – Torredembarra, 31/8/2020

Sorea, l’empresa que gestiona el servei de subministrament d’aigua de Torredembarra, ja ha rebut més de 200 queixes a causa de les estimacions en període COVID-19. Concretament a a data d’aquest dilluns, 31 d’agost, aquest nombre és de 238, sobre un total de 15.700 abonats. Segons la companyia, d’aquestes, només queden 6 en estudi -les més recents-. Això seria entorn a l’1,5% sobre el total de clients. Aquestes reclamacions arriben després de l’allau de queixes d’usuaris per les darreres factures.

Del total queixes rebudes s’han rectificat gairebé totes excepte 14, que sortia a pagar un major import per part del client. Cal tenir en compte que no totes les reclamacions són perquè l’abonat hagi tingut una acumulació fruit d’una estimació insuficient, sinó que en tenen que van mostrar desacord amb l’estimació pròpiament. “Per tant, estem tenint en compte totes les reclamacions rebudes i relacionades amb les estimacions en període COVID-19”, manté l’empresa.

Sorea s’havia compromès a analitzar cas per cas les queixes rebudes per les darreres factures a Torredembarra. Al Baix Gaià, l’empresa gestiona el servei municipal d’aigua a Roda de Berà, Creixell Vespella de Gaià i Torredembarra. Tanmateix, els cicles i períodes de facturació són diferents a cada municipi ja que s’adeqüen a les condicions del mateix.

Només un 20% de telemesura

Actualment hi ha a Torredembarra 3.100 abonats amb telemesura, d’un total de 15.700, per tant un 20% del total, als quals no cal fer estimacions de consum. Segons l’empresa, la implantació del sistema de telemesura forma part d’una de les inversions que Sorea realitza a Torredembarra. La prioritat d’aquestes inversions és consensuada i aprovada per l’ajuntament en funció de les necessitats del municipi.

Hemeroteca

Tweets recents

Share This