Sorea es compromet a analitzar cas per cas les queixes rebudes per les darreres factures a Torredembarra

REDACCIÓ – Torredembarra, 20/8/2020

“Estem revisant cas per cas tots els usuaris que ens fan arribar la seva sol·licitud per veure si s’ha produït un excés de consum o bé l’import ha augmentat per la lectura real incorporada en la següent factura. Ens mostrem a disposició dels usuaris per donar les explicacions pertinents, revisar les factures cas per cas i, si s’escau, modificar-les.”, afirmen des de Sorea quan des del Torredembarra Actualitat hem preguntat per l’allau queixes en les darreres factures emeses per l’empresa que gestiona l’aigua a Torredembarra.

“Degut a la impossibilitat de dur a terme lectures de comptadors durant l’estat d’alarma, vam aplicar el Reglament de Servei municipal i vam estimar un consum a cada contracte igual al del mateix període de l’any anterior. Quan s’obté la lectura real, el consum estimat anterior es dedueix. Per això, si es posen en contacte amb nosaltres, revisarem les factures i, en cas que hi hagi algun error provocat per l’estimació de consum, s’ajustaran i es repartirà el consum real proporcionalment entre els períodes afectats. Amb la declaració de l’estat d’alarma i la impossibilitat de fer lectures reals, hem viscut una situació excepcional. Per això, cal fer una revisió cas per cas de cadascuna de les factures”, afegeixen des de l’empresa.

“En cas que un usuari consideri que la factura no s’ajusta a la seva realitat o que tingui dubtes amb l’import, des de Sorea recomanem que es posin en contacte amb nosaltres a través dels diferents canals que ofereixen. En aquest enllaç, es troben els canals per contactar amb Sorea i sol·licitar la revisió de les factures. Demanen que totes les gestions es facin de forma telemàtica mitjançant el web, correu electrònic infosorea@sorea.cat o bé als telèfons d’atenció al client 934 953 540 / 900 405 070. En cas que vulguin atenció presencial a l’oficina de Torredembarra, cal demanar cita prèvia.

Des de Sorea, expliquen que, en el cas de les pòlisses que tenien identificades amb algun tipus d’activitat que havia quedat restringida pel decret, per exemple bars, restaurants, hotels, escoles, etc., vam estimar un consum de 0 m3 des d’abril a maig. Aquestes estimacions es van fer en tot moment amb l’ànim d’aproximar-nos al consum real i impactar el mínim als usuaris. Cal destacar que, en recuperar el consum real del següent període, es normalitza la facturació.

El regidor de Serveis es reunirà amb Sorea

El malestar generat en desenes de torrenques i torrencs per les darreres factures de consum d’aigua enviades  per Sorea ha precipitat una reunió entre el regidor de Serveis de l’Ajuntament de Torredembarra, Raúl García, i representants de l’empresa que gestiona el subministrament d’aigua al municipi.

García afirma que és conscient del descontentament de molts veïns i veïnes torrencs per unes factures que, en alguns casos, han triplicat o quatruplicat l’import habitual tot i no haver un augment important del consum d’aigua, però que necessita més informació i d’aquí aquesta reunió.

Hemeroteca

Tweets recents

Share This