L’Ajuntament de Torredembarra posa en marxa una nova Seu Electrònica per facilitar els tràmits amb la ciutadania

REDACCIÓ – Torredembarra, 9/3/2026

L’Ajuntament de Torredembarra ha posat en funcionament una nova Seu Electrònica i un nou gestor d’expedients administratius amb l’objectiu de millorar la qualitat dels serveis públics i facilitar la relació entre l’administració i la ciutadania.

Aquesta actualització tecnològica permet oferir eines més modernes, accessibles i segures, adaptades als estàndards actuals de l’administració digital. La nova plataforma facilita la realització de tràmits de manera més senzilla i intuïtiva, permet consultar l’estat dels expedients en temps real i rebre notificacions de forma més eficient.

El nou gestor d’expedients, integrat amb la Seu Electrònica, fa possible una tramitació més àgil dels procediments administratius, redueix els temps d’espera i millora la transparència en totes les fases de la gestió.

El regidor de TIC, Eduard Rovira, ha destacat que “aquesta nova plataforma suposa un pas important en la modernització de l’Ajuntament. Volem una administració més accessible, transparent i propera, que faciliti els tràmits a la ciutadania i alhora millori el funcionament intern dels serveis municipals2. El regidor també ha remarcat que “la digitalització dels processos permet incorporar automatismes que fan la gestió administrativa més àgil i eficient”.

La nova Seu Electrònica incorpora també millores en matèria de protecció de dades, accessibilitat i interoperabilitat amb altres serveis públics. El sistema està integrat amb serveis digitals d’ús transversal de les administracions públiques catalanes, fet que facilita l’intercanvi d’informació i la tramitació electrònica amb altres organismes.

La plataforma ja es pot consultar a través de l’adreça torredembarra.eadministracio.cat. En aquesta nova etapa s’han incorporat més tràmits digitals i està previst continuar ampliant-los progressivament. El projecte té un cost total de 508.486,21 euros i una durada prevista de quatre anys. L’empresa adjudicatària del servei és Ecityclic Espublico.

Amb motiu de la posada en funcionament de la nova Seu Electrònica, l’accés a algunes notificacions enviades a través de l’antiga seu electrònica pot haver quedat afectat. Per tal de garantir el dret d’accés als expedients i assegurar que totes les persones interessades puguin consultar correctament les seves notificacions, aquestes es tornaran a notificar formalment.

Paral·lelament, l’accés a la carpeta ciutadana de l’antiga seu electrònica per a la consulta d’expedients oberts anteriorment no està disponible en aquests moments, però es treballa perquè ho estigui aviat.

Foto: Nova Seu Electrònica i un nou gestor d’expedients administratius a l’Ajuntament de Torredembarra. / GETTY IMATGES

Hemeroteca

Tweets recents

Share This