REDACCIÓ – Torredembarra, 16/12/2025
La jornada del Nadal Malcasat, prevista per aquest dissabte, 20 de desembre, ha quedat ajornada a causa de les males previsions meteorològiques i en els propers dies es comunicarà la nova data de celebració, prevista per al primer trimestre de 2026.
El Ball de Malcasats de Torredembarra, entitat organitzadora de l’esdeveniment, ha pres aquesta decisió amb uns dies d’antelació per raons logístiques i basant-se en els models meteorològics que, ara per ara, pronostiquen pluja per a la data del 20 de desembre.
La jornada incloïa una representació sota el nom de ‘La gran boda malcasada’, un concurs d’arrossos i una festa en format de ‘tardeig’. Les celebracions, previstes a la plaça del Castell de Torredembarra, perillaven sota l’amenaça del mal temps i és per aquesta raó que l’entitat organitzadora ha decidit l’ajornament.
Segons han explicat des del Ball de Malcasats de Torredembarra, ja es treballa per concertar una nova data on se celebrin totes les activitats previstes inicialment per a dissabte.
Pel que fa a les persones que havien adquirit el seu tiquet, serà vàlid per a la nova data de l’esdeveniment. En cas que algú vulgui retornar-lo, se li retornarà l’import. En els propers dies, l’entitat comunicarà a través de les xarxes socials la via per fer-ho.
Foto: El Nadal Malcasat haurà d’esperar unes setmanes o mesos. / BALL DE MALCASATS DE TORREDEMBARRA

