Concert espectacle amb Joan Isaac i Carme Sansa el 4 d’octubre al Casal Municipal

REDACCIÓ – Torredembarra, 25/9/2025

El proper 4 d’octubre, a les 20.30 hores, a la Sala Gran del Casal Municipal de Torredembarra, el públic podrà gaudir del concert espectacle “Què li hem fet a aquest planeta!”, amb Joan Isaac (canta), Carme Sansa (recita) i Toni Olaff Sabaté (piano). L’entrada és gratuïta.

Nascut durant la pandèmia, “Què li hem fet a aquest planeta!” és una crònica escrita i cantada que reflexiona sobre la condició humana i la seva agressió sistemàtica al planeta. Basat en els poemes que Joan Isaac va escriure en aquells dies de por i d’aïllament, el muntatge transmet l’enorme impotència de voler gaudir de la vida davant l’eclosió desmesurada de la natura i la vulnerabilitat de la humanitat davant un virus que va posar el món contra les cordes.

Cançons i poemes es donen la mà en un espectacle ple d’emoció i reflexió sobre el futur del nostre planeta, que esdevé alhora un cant a la vida i un missatge d’esperança per construir un món millor per a les generacions futures.

L’acte està organitzat per l’Ajuntament de Torredembarra, a través de la Regidoria de Cultura, amb el suport de la Banya Edicions i l’Associació Cultural EtcèteFra.

Foto: Joan Isaac i Carme Sansa. / JUAN MIGUEL MORALES

Hemeroteca

Tweets recents

Share This