REDACCIÓ – La Riera de Gaià, 30/7/2026
La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha visitat aquest dijous, 30 de juliol, la Riera de Gaià per conèixer de primera mà l’estat de les obres del parc de la piscina municipal i la resta de projectes municipals impulsats amb el suport de la institució. En la visita, l’han acompanyat l’alcalde del municipi, Joan Casas, la vicepresidenta de la Diputació i diputada delegada d’Innovació i Tecnologia, Marta Ventura, el diputat delegat de Projectes Europeus, Vale Pino, i el diputat delegat de Centres Educatius d’Educació Especial, Joan Sans.
La reforma del parc de la piscina compta amb una aportació de 100.000 euros de la Diputació de Tarragona a través del Pla ImpulsDipta. Amb aquest pla també s’han destinat més de 32.000 euros per al servei de socorrisme, el manteniment de l’aigua i el sistema d’estalvi energètic i d’aigua de la piscina. En el seu moment, la Diputació ja va finançar la construcció de les piscines municipals i de l’edifici de serveis, amb una aportació de 333.035,37 euros.
La presidenta de la Diputació ha visitat també l’edifici del Molí del Mig, on ha signat el llibre d’honor de l’Ajuntament i ha posat en valor les obres al parc de la piscina i la resta d’actuacions que reben el suport de la Diputació, ja que “reflecteixen el compromís de l’Ajuntament i de la Diputació amb la millora dels serveis i equipaments públics del municipi”.


