Mazoni presenta el 25 d’octubre a Altafulla el seu nou disc ‘Banderes per daltònics’

REDACCIÓ – Altafulla, 25/10/2025

L’artista empordanès Mazoni arriba a Altafulla el dissabte 25 d’octubre a les 20.00 hores per presentar el seu nou treball discogràfic, Ba6nderes per daltònics (Bankrobber, 2025), en un concert que tindrà lloc al Casal Cultural la Violeta.

Amb aquest espectacle, Mazoni torna al pop exquisit dels seus inicis, aquell que el va portar a crear cançons que ja formen part de la cultura popular catalana com “No tinc temps” o “Eufòria”. Després d’un silenci discogràfic de quatre anys, la vitalitat, les melodies instantànies i les lletres singulars i inconfusibles tornen a situar-se al centre del seu univers creatiu.

El nou àlbum està produït per un membre històric del grup, Aleix Bou, i compta amb 11 cançons. Es tracta del 11è àlbum de la discografia del grup empordanès liderat per Jaume Pla, continuador d’una trajectòria que ha donat temes emblemàtics com “No tinc temps”, “Eufòria”, “Ei, que surt el sol!”, “La promesa” o “A.I.L.O.D.I.U.”.

El concert, de 80 minuts de durada i sessió no numerada, forma part de la programació de tardor del Casal Cultural la Violeta, i està organitzat per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Altafulla.

Entrades disponibles al web: www.casalvioleta.cat.

Foto: Mazoni arriba aquest cap de setmana a Altafulla. / CEDIDA

Hemeroteca

Tweets recents

Share This