Campanya sobre distraccions al volant i semàfors fins el 12 d’octubre

REDACCIÓ – Torredembarra, 6/10/2025

Fins al 12 d’octubre, la Policia Local de Torredembarra realitzarà una campanya sobre distraccions al volant i l’incompliment de les obligacions indicades per un semàfor, coordinada en l’àmbit territorial català pel Servei Català de Trànsit.

En aquest cas, serà una campanya orientada a controlar les distraccions ocasionades per la utilització del mòbil, l’aparell de ràdio del vehicle, dispositius GPS i altres aparells que ocasionen la pèrdua d’atenció permanent a la conducció. També es farà un control de les possibles infraccions comeses en l’incompliment de les obligacions indicades per un semàfor.

Amb aquesta i altres mesures, es pretén aconseguir un canvi cultural en la conducció, circulació i mobilitat dels ciutadans i les ciutadanes que ajudi a evitar d’incompliment d’aquestes normes bàsiques de trànsit, i conseqüentment es redueixi la sinistralitat viària.

Foto: Control de la Policia Local de Torredembarra. / AJ, TORREDEMBARRA

El darrer vídeo

[dms3-video]

Hemeroteca

Tweets recents

Share This