Creixell presenta la programació de la Festa Major del Santíssim Sagrament 2026

REDACCIÓ – Creixell, 9/9/2026

L’Ajuntament de Creixell ha presentat la programació de la Festa Major del Santíssim Sagrament 2026, una de les celebracions més destacades del calendari festiu del municipi. El programa d’enguany ofereix una àmplia varietat de propostes pensades per a tots els gustos i totes les edats. Música, espectacles, activitats familiars, cultura, tradició, esport i moltes altres activitats formaran part d’uns dies en què Creixell tornarà a sortir al carrer per compartir i gaudir de la Festa Major.

Amb aquesta programació, l’Ajuntament de Creixell vol oferir una proposta diversa i oberta a tota la ciutadania, amb activitats dirigides a diferents públics i amb l’objectiu que tothom pugui trobar alguna proposta del seu interès.

Coincidint amb la presentació de la programació, també s’ha donat a conèixer el cartell oficial de la Festa Major del Santíssim Sagrament 2026. La proposta guanyadora del Certamen del Cartell ha estat l’obra de Joel Serrano, escollida pel tribunal qualificador després de valorar les diferents propostes presentades d’acord amb els criteris establerts a les bases del certamen.

El cartell serà la imatge oficial de la Festa Major del Santíssim Sagrament 2026 i representa diversos símbols, festivitats i emblemes vinculats a Creixell.

PROGRAMA

DIVENDRES 11 DE SETEMBRE

22.30-00.30 h – Plaça del Mirador: Concert i ball de funk i soul, a càrrec de Mr. Dynamite.

DISSABTE 12 DE SETEMBRE

11.30 h – Plaça Major: Sardanes, a càrrec de la Cobla Ressò i Dansaires del Penedès.

17.00 h – Casal Municipal: Casal Laser Tag, amb Espectacles Interactius.

19.00 h – Plaça del Mirador: Tardeo Remember, amb DJ Jeanla.

DIUMENGE 13 DE SETEMBRE

10.00-14.00 h – Casal Municipal: Parc Infantil, amb inflables, pintacares i altres activitats.

DIMARTS 15 DE SETEMBRE

17.00 h – Biblioteca de Creixell: Contacontes i activitat plàstica «Els secrets dels Capgrossos de la Festa Major». Cal inscripció prèvia.

DIMECRES 16 DE SETEMBRE

18.00 h – Biblioteca de Creixell: Conferència «La platja viva», a càrrec de Víctor Sentís i l’Associació El Gorg de Creixell.

DIVENDRES 18 DE SETEMBRE

18.00 h – Casal Municipal: Festa infantil, a càrrec de Camaleón en Escena.

18.30 h – Cal Cabaler: Conferència «Cuidar un bonsai és fàcil, si saps com fer-ho», a càrrec de l’Associació de Bonsais Antonio Melgar.

DISSABTE 19 DE SETEMBRE

10.30-13.00 h – Club Nàutic Creixell: Jornada de portes obertes, amb motiu del Dia Internacional de la Platja.

11.00 h – Casal Municipal: Teatre de titelles, «Blauró», amb La Boia Teatre.

12.00 h – Rambla de les Moreres: Vermut musical, a càrrec de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Creixell.

12.30 h – Casal Municipal: Dia dels Avis i Àvies.

18.30 h – Plaça Major: Cercavila Seguci Popular amb els Gegants i Capgrossos de Creixell, amb grallers i diverses colles convidades.

21.00 h – Davant de Cal Cabaler: Correfoc Drac Gairó, amb els Diables de Creixell i colles convidades.

23.00 h – Plaça del Mirador: Ball de Festa Major, amb l’orquestra Fan Boys, i DJ fins a les 03.00 h.

DIUMENGE 20 DE SETEMBRE

11.45 h – Ajuntament de Creixell: Processó de benedicció i acompanyament d’autoritats.

12.00 h – Església de Sant Jaume: Missa solemne i processó del Santíssim Sagrament, amb la Coral de Santa Rosalia i la Cobla de Ministrers.

18.00 h – Rambla de les Moreres: Jocs i tallers infantils, a càrrec de les associacions del municipi.

20.00 h – Casal Municipal: Teatre, «Tomàs, l’extraordinari home normal», a càrrec de la companyia Clownic.

Foto: L’alcaldessa i regidors de l’equip de govern durant la presentació de la Festa Major del Santíssim Sagrament. / AJ. CREIXELL

Hemeroteca

Tweets recents

Share This