Cloenda dels cursos de natació d’estiu i s’obren d’inscripcions per a la temporada d’hivern

REDACCIÓ – Torredembarra, 10/8/2026

Del 29 de juny al 7 d’agost de 2026 s’han dut a terme a la piscina de la Zona Esportiva Municipal els cursos de natació d’estiu, que van finalitzar divendres 7 d’agost amb una festa de cloenda amb la participació d’una quarantena d’infants. Ara l’Ajuntament, a través de la Regidoria d’Esport, ja treballa en la nova temporada d’hivern, que es desenvoluparà en dos períodes:

Del 28 de setembre de 2026 al 12 de febrer de 2027 (del 21 de desembre al 10 de gener no hi haurà classes per les festes de Nadal i Reis).

Del 15 de febrer a l‘11 de juny de 2027.

L’oferta inclou cursos per a diferents edats i nivells: Iniciació 1r Nivell, Iniciació 2n Nivell, Perfeccionament (grups en edats compreses entre els 3 a 17 anys), Aiguagim, Natació Terapèutica, Natació per a adults, Natació adaptada i Competició.

Inscripcions

Les inscripcions es faran en línia a partir del 24 d’agost, a les 8 h, a través de la pàgina web https://torredembarra.reservaplay.cat/view/reserves/actividades

El calendari d’obertura d’inscripcions és el següent:

Dilluns 24 d’agost: Adults i Terapèutica.

Dimarts 25 d’agost: Iniciació 1r Nivell (3 a 5 anys).

Dimecres 26 d’agost: Iniciació 2n Nivell (6 a 9 anys).

Dijous 27 d’agost: Aiguagim.

Divendres 28 d’agost: Perfeccionament (10 a 17 anys).

Natació adaptada i Competició: Aquestes inscripcions es realitzen prèvia inscripció a la recepció de la piscina coberta municipal.

En cas de no obtenir plaça, es pot enviar un correu a piscina@torredembarra.cat per entrar a la llista de reserva.

Per a més informació: 977 64 00 25 (ext. 861 o 862).

Foto: Un moment de la cloenda dels cursos de natació d’estiu. / AJ. TORREDEMBARRA

Hemeroteca

Tweets recents

Share This