Torredembarra estrena un nou servei d’atenció al ciutadà per assessorar sobre ajuts i subvencions

REDACCIÓ – Torredembarra, 1/9/2020

L’Ajuntament de Torredembarra posa en funcionament un servei d’assessorament en subvencions i ajuts amb la voluntat d’oferir assistència d’utilitat a la ciutadania. En concret el servei es realitzarà per via telefònica i també telemàtica i no se centrarà tan sols en les línies creades pel consistori sinó que orientarà també sobre ajuts provinents d’altres administracions.

Les afectacions socials i econòmiques que han sorgit arran de la pandèmia han fet que moltes institucions hagin treballat per oferir ajuts en diferents aspectes i adreçats a diversos col·lectius. La creació d’aquestes noves línies de subvencions generen dubtes i confusió donat que accedir a la informació és, sovint, complicat o bé resulta difícil entendre el procés de tramitació de cada ajut. És per això que l’Ajuntament ha apostat per a facilitar als ciutadans la informació de l’existència de subvencions i de com sol·licitar-les.

La persona que atendrà les consultes donarà a l’usuari una atenció personalitzada, fet que permetrà que cadascun d’aquests requeriments d’informació es resolgui de forma individualitzada. És important destacar que en cap cas es tramitaran directament els ajuts sinó que el que es proporcionarà seran explicacions entenedores perquè cada interessat pugui trobar la línia subvencionada que més li interessi o pertoqui. Desgranar la lletra petita i expressar de manera planera què es diu en les bases de cadascuna d’elles és l’objectiu que persegueix aquesta iniciativa impulsada per l’Ajuntament de Torredembarra

Aquest servei ha arrencat aquest dimarts, 1 de setembre, i es podrà contactar a través del 687 60 79 18 o el correu electrònic subvencions@torredembarra.cat en horari de matins, de dilluns a divendres.

Foto: L’Ajuntament de Torredembarra impulsa un nou servei amb la voluntat d’oferir assistència d’utilitat a la ciutadania. / AJ. TORREDEMBARRA

Hemeroteca

Tweets recents

Share This