REDACCIÓ – Altafulla, 9/6/2026
Altafulla ha perdut un dels grans referents del seu teixit cultural de les darreres dècades: Josep Maria Recasens Sanromà, que ha mort als 74 anys. Tresorer i ànima motora del Centre d’Estudis d’Altafulla, també va ser col·laborador compromès en l’organització del Festival Internacional de Música d’Altafulla, una figura clau en la vida cultural i associativa del municipi.
L’Ajuntament d’Altafulla ha expressat el més profund consol per la pèrdua de Recasens. El consistori ha recordat que “qui el van conèixer més de prop el descriuen com una persona incansable, discreta i amb una extraordinària capacitat de treball, sempre disposada a sumar esforços i a treballar des de la discreció pel bé col·lectiu”. I afegeix que “la seva dedicació, generositat i estima per Altafulla deixen una empremta profunda que perdurarà en la memòria de tots aquells que van compartir camí amb ell”.
Les exèquies amb les seves cendres se celebraran aquest dissabte, 13 de juny, a les 10.00 hores, a la Parròquia de Sant Martí d’Altafulla.
Foto: Josep Maria Recasens Sanromà ha mort als 74 anys. / AJ. ALTAFULLA


