L’Ajuntament de la Pobla de Montornès defineix el cartipàs municipal

REDACCIÓ – La Pobla de Montornès, 12/7/2023

L’Ajuntament de la Pobla de Montornès va celebrar el passat dia 26 de juny el ple municipal d’organització. Una sessió extraordinària que va servir per donar compte del nou cartipàs municipal i les retribucions. En aquest sentit, el govern manté l’estructura de l’anterior mandat, amb tres tinents d’alcalde i tres regidors amb dedicació parcial.

Chelo López-Ibarra, Daniel Guillen i Èric Vicens seran els tinents d’alcalde i només cobraran per assistència als plens i juntes de govern. D’altra banda, l’alcalde Francesc Larios i la regidora Nadine Osaer tindran una dedicació parcial del 75% i Esther Giralt del 50%.

Cartipàs municipal:

Francesc Larios: Alcaldia, Hisenda, Personal, Contractació, Règim intern, Seguretat Ciutadana i Governació.

Chelo López-Ibarra: Festes, Educació, Gent gran, Participació, Participació ciutadana, Salut i Noves tecnologies.

Daniel Guillén: Urbanisme, Infància i família, Medi ambient i Sostenibilitat, Recollida de residus, Serveis municipals i Neteja pública.

Èric Vicens: Esports, Gestió d’edificis municipals, Camins i entorn rural i Agricultura.

Nadine Osaer: Cultura, Igualtat de gènere i LGTBI, Associacionisme, Comunicació, Via pública, Mobilitat, Benestar animal i Serveis socials.

Esther Giralt: Turisme, Promoció Econòmica i Comerç, Joventut i lleure, Cementiri i Memòria històrica.

Foto: Els onze regidors que integren el ple municipal de l’Ajuntament de la Pobla de Montornès, sis dels quals formen el govern. / AJ, POBLA DE MONTORNÈS

Hemeroteca

Tweets recents

Share This