Arrenca la campanya ‘Jo compro a Altafulla’ preveient un impacte de 20.000 euros sobre el comerç local

REDACCIÓ – Altafulla, 25/2/2021

El coalcalde d’Altafulla, Jordi Molinera, i la regidora de Comerç i Turisme de l’Ajuntament, Natalia Sanz, han presentat aquest dijous, 25 de febrer, la campanya ‘Jo compro a Altafulla’.  Es tracta d’una iniciativa per fomentar la compra en els establiments i comerços de la vila a través de targetes moneder subvencionades en un 50 % per les arques municipals amb una aportació total de 10.000 euros en una primera remesa.

Des de l’Ajuntament, s’han expedit un total de 500 targetes personalitzades amb l’eslògan de la campanya, i que la ciutadania podrà aconseguir a partir de demà divendres 26 de febrer i fins el 9 d’abril fins a exhaurir existències.  L’usuari l’adquirirà a un preu de 20 euros i obtindrà una càrrega de 40 euros per gastar-se en qualsevol de la trentena d’establiments amb domicili fiscal a la vila que s’han adherit a la proposta.

La regidora de Comerç, Natalia Sanz, ha explicat que ha estat una proposta molt ben rebuda per part dels comerciants i ha assenyalat que la iniciativa té una doble vessant: “Per una banda, incentivar la compra en els comerços de proximitat que més estant patint la crisi de la Covid-19, i per una altra, ajudar també a les famílies amb ajuts directes”.

Per la seva banda, el coalcalde d’Altafulla, Jordi Molinera, preveu que la campanya pugui tenir un impacte de 20.000 euros sobre el comerç local altafullenc. De  fet, la voluntat del consistori és que aquesta primera edició tingui continuïtat en els propers mesos, com ha explicat Molinera, “en temporada baixa com la tardor”.

La campanya no inclou els establiments comercials amb una superfície superior als 500 m2, i per a ser beneficiari/a de la targeta cal estar empadronat/da al municipi. Les targetes s’han d’adquirir a l’Oficina de Turisme, que s’ubica a la Pallissa de l’Era del Senyor, Camí de l’Ermita, número 10. L’horari és de dilluns a dissabte, de 9 a 14 hores. Telèfon 977651426.

A banda de les 500 targetes personalitzades, s’ha editat un vídeo de promoció de la campanya per a xarxes socials amb l’etiqueta #JoComproAltafulla, falques de ràdio, cartelleria i s’ha habilitat també un espai web on s’explica el funcionament de la campanya (www.altafulla.cat/ajuts). Els establiments que participen en la campanya s’identifiquen amb un cartell fixat a l’entrada del comerç corresponent.

Foto: El coalcalde d’Altafulla, Jordi Molinera, i la regidora de Comerç i Turisme de l’Ajuntament, Natalia Sanz, presentant la campanya. / AJ. ALTAFULLA

Hemeroteca

Tweets recents

Share This