REDACCIÓ – Torredembarra, 21/10/2026
L’Ajuntament de Torredembarra ha incorporat una nova plaça d’arquitecte municipal a la seva plantilla modificant a la Relació de Llocs de Treball (RLT) en el ple d’aquest passat dilluns, 19 d’octubre. Des de fa un temps ja hi ha un segon arquitecte municipal contractat al consistori torrenc, que ha estat treballant sobretot en el projecte del Pla de Barris i en el procés per a l’elaboració de l’Avanç POUM. Ara, l’equip de govern ha decidit proposar que aquesta plaça es consolidi i s’incorpori a la Relació de Llocs de Treball.
El regidor de Recursos Humans, Eduard Rovira, ha argumentat durant el ple que el volum dels projectes del Pla de Barris i el POUM i el previsible creixement urbanístic que hi haurà en els pròxims anys a Torredembarra fan pensar en la necessitat de convertir aquesta plaça en estructural dins l’organigrama de l’Ajuntament.
Des de l’oposició s’ha celebrat la consolidació d’aquesta segona plaça d’arquitecte municipal. Amb tot, alguns regidors han plantejat que si hi ha voluntat política per reforçar el departament d’Urbanisme, també s’hauria d’aplicar en altres departaments. El govern ha rebut el suport del PP i la CUP. Alternativa Torredembarra s’ha abstingut i Vox ha votat en contra.
Altres canvis en personal
A més, també s’han acordat altres canvis en matèria de personal, com l’ampliació de les places d’informadors de tres a cinc per tal que tot el personal que es troba a l’OAC tingui les mateixes condicions. També s’ha creat la fitxa de l’oficial de gestió i comprovació de residus en el marc del desplegament del nou contracte. Rovira ha apuntat que no es tracta d’una plaça de nova creació, sinó que es defineixen millor les funcions d’una ja existent.
Foto: Nous canvis a la RLT de l’Ajuntament de Torredembarra. / AJ. TORREDEMBARRA



