S’intervenen 400 peces de roba en una nova actuació de la Policia Local contra la venda ambulant il·legal

REDACCIÓ – Torredembarra, 8/8/2026

La Policia Local de Torredembarra va dur a terme aquest dijous, 6 d’agost, una nova actuació en el marc de la campanya conjunta amb els Mossos d’Esquadra contra la venda ambulant il·legal. El dispositiu es va saldar amb la intervenció d’unes 400 samarretes i xandalls de seleccions de futbol presumptament destinats a la venda ambulant no autoritzada.

L’actuació es va desenvolupar durant un control policial de la Policia Local establert en una de les zones on habitualment es detecta aquest tipus d’activitat. Els agents van observar un vehicle que, en advertir la presència del control, va efectuar una maniobra sospitosa, fet que en va motivar la interceptació.

Aquesta és la segona intervenció destacada d’aquesta setmana dins la campanya conjunta de la Policia Local i els Mossos d’Esquadra. El dia anterior, 5 d’agost, un altre dispositiu va permetre intervenir 1.196 peces de roba, 882 samarretes i 314 pantalons, després d’interceptar una furgoneta al passeig Miramar. En conjunt, les dues actuacions han permès intervenir prop de 1.600 peces de roba, amb un valor estimat d’uns 32.000 euros.

La Policia Local manté aquests dispositius durant la temporada d’estiu amb l’objectiu de prevenir la venda ambulant il·legal, garantir la convivència a l’espai públic i vetllar pel compliment de la normativa.

Foto: El material interceptat per la Policia Local de Torredembarra. / POLICIA LOCAL

Hemeroteca

Tweets recents

Share This