Es presenta el Nomad Festival, consolidat com una de les grans cites de l’estiu torrenc

REDACCIÓ – Torredembarra, 7/7/2026

La tercera edició del Nomad Festival se celebrarà del 22 al 26 de juliol a l’espai de Cal Bofill, al passeig Colom, amb una programació ampliada que combinarà música en directe, gastronomia, activitats familiars, mercadet i animació en un entorn privilegiat davant del mar.

L’alcalde de Torredembarra, Raúl García, ha destacat durant la presentació que “després de la bona acollida de les dues primeres edicions, des de l’Ajuntament continuem apostant per una proposta que s’ha consolidat dins la programació de l’estiu i que contribueix a reforçar Torredembarra com una destinació turística familiar, dinàmica i de qualitat”.

Per la seva banda, la regidora de Turisme i Comerç, Jovita Baltasar, ha posat en relleu que el Nomad Festival representa una “aposta per un model de turisme que aporta valor al municipi, dinamitza el comerç, la restauració i l’activitat econòmica local, i contribueix a reforçar la marca Torredembarra”.

El responsable del festival, Daniel Vicente, ha explicat que aquesta tercera edició presenta una programació ampliada, amb més continguts, més música en directe i una ampliació dels horaris en alguns espais. Aproximadament el 80 % de les activitats seran gratuïtes, mentre que el 20 % restant correspon als concerts de l’escenari principal, amb entrades a un preu popular d’entre 4 i 6 euros.

Novetats

Entre les novetats d’enguany destaquen l’estrena d’un bingo musical infantil i de tallers infantils inspirats en la imatge gràfica del Nomad Festival. A més, els espais familiars dels divendres, dissabtes i diumenges creixen en espai i amb noves activitats de circ, jocs i propostes de mobilitat per als infants.

L’oferta gastronòmica comptarà amb dotze foodtrucks, dues de les quals són establiments de Torredembarra: Pepito Bravo i Ristretto.

La música continuarà sent un dels principals atractius del Nomad Festival. L’escenari de la platja oferirà actuacions en directe cada dia de 19 a 21 h dins la programació del “The Club by Nomad”, que enguany també incorporarà actuacions nocturnes els divendres i dissabtes, de 23 a 1.30 hores. Les actuacions infantils tindran lloc cada dia de 18.30 a 19.30 hores, mentre que l’escenari principal acollirà una programació que arrencarà amb una proposta de música indie i continuarà amb concerts tribut dedicats a artistes i grups molt populars.

Durant els cinc dies del festival també hi haurà mercadet d’artesania i disseny i espais chill out, convertint Cal Bofill en un gran espai de lleure per a tots els públics.

Programació destacada

Dimecres 22 de juliol

Bingo Musical Infantil

Tallers infantils

Sessió The Club Techno Flamenco

Concert amb Fanboys

Closing Party Hits

Dijous 23 de juliol

Espai de jocs Petit Nomad amb activitats de circ i zona nadó

Tallers infantils

Espectacle familiar La Bella i la Bèstia

Vespreig The Club amb Kekebeat Percussió

Concert amb Chamán (Tribut a Maná)

DJ David González amb èxits de la pista de ball

Divendres 24 de juliol

Espai de jocs Petit Nomad amb activitats de circ i zona nadó

Tallers infantils

Espectacle infantil Adelina i el món de les festes

Concert vespreig The Club amb Canela N’Drama

Concert amb Lágrimas Desordenadas (Tribut a Melendi)

Sessió DJ Surda

Dissabte 25 de juliol

Espai de jocs Petit Nomad amb activitats de circ i zona nadó

Tallers infantils

Espectacle familiar Ethiopian Colours

Sessió vespreig The Club amb Maambo Show

Concert amb Allioli

Sessió DJ Witch

Diumenge 26 de juliol

Espai de jocs Petit Nomad amb activitats de circ i zona nadó

Tallers infantils

Espectacle familiar Magic Story

Concert vespreig The Club amb Hotcakes Show

Concert amb Cacho a Cacho (Tribut a Estopa)

Foto: Presentació de la tercera edició del Nomad Festival Torredembarra. / JORDI TOST LLOPIS / AJ. TORREDEMBARRA

Hemeroteca

Tweets recents

Share This