El Festival Internacional de Màgia de Creixell torna aquest estiu amb una ambiciosa tercera edició

REDACCIÓ – Creixell, 1/7/2026

Creixell es convertirà un any més en la capital de la il·lusió amb la celebració de la tercera edició del Creixell Màgic, el Festival Internacional de Màgia de Creixell, que tindrà lloc els propers 14, 15 i 16 d’agost amb la col·laboració i el suport de l’Ajuntament de Creixell. Durant tres dies, el municipi acollirà una gran programació d’espectacles, artistes de primer nivell i experiències màgiques per a tota la família.

Després de l’èxit de les anteriors edicions, el festival continua creixent i consolidant-se com una de les cites culturals de l’estiu a la Costa Daurada. La programació d’enguany reunirà alguns dels noms més reconeguts del panorama màgic nacional i internacional.

La Gran Gala Internacional

L’espectacle estrella del festival se celebrarà dissabte 15 d’agost al Casal Municipal amb dues sessions i comptarà amb un gran repartiment d’artistes de primer nivell. Una gran producció pensada per oferir una experiència visual, familiar i espectacular:

Luis Larrodera, una de les cares més reconegudes de la televisió, serà el presentador de la gala.

Héctor Mancha, campió del món de màgia.

Raul Black, campió d’Europa de grans il·lusions.

Shado el mago, un dels il·lusionistes més seguits del país.

El festival també presentarà la Gala Unipersonal amb Javier Botía i el seu espectacle “El Mentalista”. Botía és campió del món de mentalisme, autor del best seller “Inteligencia natural” i un dels mentalistes més reconeguts del panorama actual. Un espectacle on el públic deixa de ser espectador per convertir-se en protagonista d’una experiència impossible.

Enric Magoo protagonitzarà la Gala Infantil

El públic familiar tindrà també una de les grans cites del festival amb la Gala Infantil protagonitzada per Enric Magoo i el seu espectacle “100% Màgia”. Magoo és un dels il·lusionistes familiars més reconeguts del panorama nacional, amb una llarga trajectòria en teatres i festivals de tot el país. Un espectacle visual, participatiu i ple d’humor pensat per fer gaudir tota la família.

A més, els més petits podran completar l’experiència amb els tallers infantils de màgia d’Àlex Ferrer, una activitat participativa on nens i nenes descobriran alguns dels secrets de l’il·lusionisme.

Una de les grans experiències del festival serà el ja esperat Sopar Màgic, que tindrà lloc a la Plaça del Mirador. Una nit única on el públic podrà sopar a l’aire lliure mentre gaudeix de l’espectacle en directe de Karim, semifinalista de Got Talent España i un dels grans referents de la màgia còmica. Una proposta que combina gastronomia, humor i il·lusió en un entorn privilegiat.

Màgia de carrer i activitats gratuïtes

La programació inclourà també espectacles gratuïts de màgia de carrer repartits per diferents espais del municipi. Durant tot el cap de setmana, places i carrers de Creixell s’ompliran de màgia amb artistes com Álvaro Cortés, Maty Poppins, Dany Coins, Sebas Pelegrina, Joana Andreu, Màgic Andreu, Gonza Martini i Màgic Jordi.  Creixell tornarà a viure un cap de setmana ple de màgia, espectacles i experiències úniques per compartir en família.

El festival continua consolidant-se com una de les propostes culturals i familiars destacades de l’estiua la Costa Daurada i tornarà a omplir Creixell d’activitats, espectacles i experiències per a tots els públics.

Les entrades per als diferents espectacles ja estan disponibles a través del web oficial del festival: www.creixellmagic.cat

El festival comptarà amb activitats i espectacles repartits entre el Casal Municipal, la plaça Major, la plaça del Mirador, Cal Cabaler i la zona del Mercat Màgic al carrer de l’església.

Foto: Un moment de la presentació de la tercera edició del Creixell Màgic. / AJ. CREIXELL

Hemeroteca

Tweets recents

Share This