REDACCIÓ – Torredembarra, 31/5/2026
Torredembarra es va tornar a convertir aquest dissabte, 30 de maig, en la capital catalana dels escacs infantils amb la disputa del 13è Campionat d’Escacs Júnior Gelateria Italiana, que va aplegar una cinquantena de jugadors d’arreu del país.
Ian Isach (Vilafranca) va ser el guanyador del torneig, amb una actuació impecable: set victòries en les set partides disputades. Els dos jugadors que van completar el podi amb 5,5 punts van ser Pau Martín (Tarragona) i Bertrand Pont, del CE Torredembarra, que també va ser el primer classificat sub-12. Una mostra més de la progressió del jove jugador torrenc.
Organitzat pel Club d’Escacs Torredembarra i la Gelateria Italiana, el campionat es va disputar a partides a deu minuts a l’exterior de la coneguda gelateria torrenca i hi podien participar jugadors federats i no federats fins a sub-14.
Hi va haver premis pels diferents trams d’edat -de sub-8 a sub-12- i per als tres primers de la classificació general. Tots els participants es van emportar una medalla a casa. Al lliurament de premis hi va ser present la regidora d’Esport de Torredembarra, Berta Castells, i el president del Club Escacs Torredembarra, Josep Romeu.
Consulta la classificació completa AQUÍ.
Foto: Imatge amb tots els guanyadors de les diferents categories i autoritats. / CE TORREDEMBARRA

