REDACCIÓ – La Pobla de Montornès, 27/1/2026
La Banda de Timbals d’Amics de Montornès va celebrar aquest diumenge, 25 de gener, el seu desè aniversari en un acte molt emotiu. Ho va fer acompanyada de cinc bandes de confraries: la Soledad de Tarragona, el Descendiment de Tarragona, la Veròncia de Reus, Els Natzarets de Torredembarra i la Dolorosa i el Sant Crist de la Pobla de Montornès.
Les bandes van anar tocant per tots els carrers del nucli urbà. Cada una va anar per un carrer i es van trobar totes a la plaça de l’Església, on cada banda va fer els seu toc d’exhibició. Es va donar un reconeixement a tots els professors que ha tingut la banda durant aquest 10 anys i un record a cada representant de cada Confraria.
La Banda de Timbals d’Amics de Montornès va sorgir amb l’objectiu de fer créixer la processó de Setmana Santa. Abans no arribàvem a 50 persones i ara ja en són més de 150 persones.
Foto: Foto de família de les bandes participants a la trobada. / CEDIDA


