REDACCIÓ – Torredembarra, 5/11/2025
El millor panettone artesà de xocolata de l’Estat torna a elaborar-se a Torredembarra. Adrià i Rafel Aguilera -nebot i tiet-, han estat els guanyadors de la categoria xocolata del Concurs Millor Panettone Artesà de l’Estat 2025, organitzat pel Gremi de Pastisseria de Barcelona en el marc del Gastronomic Forum Barcelona. Hi han participat una vuitantena de pastissers de tot l’Estat.
Per altra banda, el premi del millor panettone de fruita ha estat per un altra català, Oriol Carrió i les seves dues pastisseries que té a Barcelona.
Cal Jan va néixer l’any 2012 de la mà dels germans Rafel, Siscu i Jordi Aguilera. L’any 2021 ja van guanyar el mateix concurs i, dos anys més tard, Adrià Aguilera, fill d’en Jordi, va ser seleccionat per representar Espanya al Campionat del Món de Panettone celebrat a Milà, on va assolir el subcampionat pel de xocolata i el tercer lloc pel tradicional.
Foto: Adrià i Rafel Agulera amb el títol de millor panettone artesà de xocolata de l’Estat. / GPB

